Kaip Facebook reklama būna nutaikyta būtent į Jus

2016-12-01 19_57_43-Ads Manager

Facebook turi galingą įrankį reklamai kurti. Taip ir turėtų būti, nes socialiniam tinkui reklama yra turbūt vienintelės pajamos. Vienas iš įrankių tikslų reklamą rodyti, tik tiek vartotojams, kuriems ji galėtų būti aktuali.

2016-12-01 20_32_30-Groove Music

Facebook reklama leidžia nusitaikyti į konkrečius vartotojus, galima netgi tiesiog įkelti esamų savo klientų sąrašą. Nusitaikyti galima ir į svetainės lankytojus, programėlių naudotojus ar tuos, kurie tarkime spaudė like Jūsų Facebook puslapyje.

Dar galima nusitaikyti į Facebook naudotojus pagal  jų vietą, net pasirenkant ar jie ten gyvena, ar lankosi tik laikinai. Taip pat amžių, lytį bei kalbą.

2016-12-02 20_43_34-Ads Manager

O toliau dar galima taikytis pagal specifinius demografinius rodiklius  arba pomėgius.

Tarkime galima nusitaikyti į tuos, kurie neseniai pradėjo dirbti naujame darbe, palaiko santykius per atstumą ir mėgsta alų.

2016-12-02 20_53_44-Movies & TV

Žmogui parodžius reklamą, kuri dera prie jo interneto naršymo istorijos ar gyvenimo konteksto yra didelė tikimybė, jog  jis reklamą paspaus. Paspaudimas reikš, jog reklamos platforma uždirbo.  Taigi nenuostabu, jog šiais laikais informacija yra interneto naudojus yra brangi ir visi stengiasi ją rinkti.

Panašūs įrašai:

css.php
Bear