«

»

pigu.lt išpardavimas „į minusą“

2014-07-15 17_41_31-ŽAIDIMŲ KONSOLĖ MICROSOFT XBOX ONE + KINECT, 500 GB KAINA IR INFORMACIJA _ pigu.

Tai yra labai geras pavyzdys parodantis, jog kad ir kokias frazes apie stebuklingai žemą kainą pardavėjas vartoja, tai nereiškia, jog pas jį ta kaina bus mažesnė nei pas konkurentus.

  • Arturas Tamulaitis

    Na uz papildomus 12 menesiu garantijos 50lt, neatrodo labai daug:)

  • Jonaitis

    Pigu juk neteigia, kad pas juos kaina žemiausia, tiesiog yra žymė, kad prekė parduodama į minusą. IT prekių kainos labai greitai keičiasi, ypač naujai pasirodžiusių. Tad jei pigu apsiskaičiavo ir prieš kelis mėnesius nusipirko per didelį kiekį, visai tikėtina, kad dabar prekę parduoda į minusą.

    • http://www.electronicsblog.net/ Darius

      Bet tai kodėl tada tai rodoma pirkėjui, jeigu tai nesisieja su žemiausia kaina? Rodoma, nes norima sudaryti mažos kainos įspūdį.

  • KestasL

    Kiek teko susidurti su Skytech (kiek suprantu čia jos kaina reklamuojama), tai jau geriau permokėčiau tuos 50 Lt ir tikrai gaučiau prekę laiku, tai ką užsisakiau ir be jokių stabdymų ar neaiškių pasiaiškinimų, jog prekės buvo vežamos, po to pažeistos gabenant, vėl užsakomos ir pan.

    • as

      bandziau telefona pirkt is skytech. svetainej raso turi. konsultantas raso turi. uzsiakiau paliko laukiam is tiekeju……

    • http://www.electronicsblog.net/ Darius

      Kiek iš jų pirkti viskas ok, per 1-2 dienas surenka užsakymą, bet imu prekes kurių kiekis yra +5, kad būtų kuo mažesnė tikimybė, jog neturės.

      • KestasL

        Pirkau gal kokius 4 – 5 kartus. Visus kartus vėlavo. Vieną kartą atvežė ne tai ką užsakiau ( kitą vaizdo kortos modelį su panašiomis charakteristikomis, tiesiog buvau užsisakęs su pasyviu aušinimu, atsiuntė su ventiliatoriumi, nors rinkaus šį modelį tik dėl pasyvaus aušinimo), keisti aišku nereikalavau, nes neturėjau nei laiko, nei noro aiškinti. Paskutinį kartą užsisakiau įrangą reikalingą rengti prezentaciją klientams ( buvo planuojama prezentaciją po kelių savaičių ) buvo vilkinama su atvežimu 1,5 savaitės, galiausiai įrangos negavau su pasiaiškinimu, jog buvo pažeista pakuotė ir aš iš kurjerio jos nepriėmiau, tad kurjeris gražino ir pan. nors man pakuotė būtų visai vienodai kai laikas taip spaudė. Net akyse nemačiau tų prekių. Tad įrangą prezentacijai gavau ieškotis paskutinėmis minutėmis ir permokėti, bei gaišti laiką paieškoms. Dėl to ir čia parašiau, nes ne patys maloniausi atsiminimai.
        Iš pigu užsisakinėjau dar daugiau kartų, neturėjau jokių problemų nei su pristatymu nei su užsakytomis prekėmis. O ir perkant internetu, manau, niekas neperka iš pirmos parduotuvės, peržiqri kainas visur ir ne labai svarbu kas parašyta prie prekės. Žmonės apeina kelis prekybos centrus dėl nuolaidos, tad paspausti kelių raižų paieškoje manau nėra problemų :).

        • Evaldas

          Man irgi buvo toks pat atvejis del pakuotes pazeidimo, taciau tai visai nesusije su skytech – pati siuntu tarnyba imete krovini i masina kogero, paskui pastebejo kad apgadinta ir nusprende vairuotojas net neiteikineti siuntos. Paskui gaunu is skytech pranesima kad sorry – grizo siunta, ka darom? Esu garantuotas kad siunta buvo isvykusi is skytech tvarkinga, kadangi siuntu tarnyba visuomet siuncia Sms is vakaro apie pristatyma, ir ta sms jau buvau gaves. O vezejai irgi juk nepriimineja siuntimui apgadintu pakuociu. Maisyt skytech paslaugas su transportavimo paslaugom nera visai teisinga manau.

css.php
Bear