«

»

Naujas Kauno policijos mobilus greičio matuoklis ne toks jau gudrus, kaip skelbta

dual-large

Perskaičius straipsnį, galima susidaryti įspūdi, jog Škoda greičio radaras dirba už policininkus.

Šis prietaisas gali vienu metu stebėti 32 skirtingomis kryptimis, keliomis eismo juostomis važiuojančių automobilių greitį, automatiškai fiksuoja pažeidėjus, realiuoju laiku pateikia informaciją ekrane, suformuoja pažeidimo kortelę. Joje pateikiama tiksli greičio viršijimo vieta, data, laikas, automobilio valstybiniai numeriai.

Tačiau užtenka susirasti The Stalker Dual SL aprašymą ir paaiškėja, jog jo galimybės nėra tokios įspūdingos.

Pirmiausiai dėl važiavimo krypčių ir fiksuojamų automobilių kiekio. Radaro komplekte yra dvi radijo antenos, viena montuojama patrulių automobilio gale, kita priekyje. Vienu metu galima matuoti automobilių greitį,  kurie važiuoja ta pačia kryptimi, arba priešinga. Policininkas pats pasirenka anteną, ir automobilių judėjimo kryptį, vieną iš 4 variantų. Greičio matuoklis vienu metu gali fiksuoti kelis pasirinkta kryptimi  judančius automobilius, tačiau ekrane geriausiu atveju rodomi tik dviejų automobilių greičiai.  Rodomas greitis objekto su stipriausiu signalu(arčiausiai esantis, didžiausias plotas) ir greičiausiai judančio objekto. Norint patikimai parodyti, jog tai tikrai to automobilio greitis, automobilį su stipriausiu signalą galima užrakinti ir tada jis bus sekamas, kol dingos iš radaro. Greičiausio automobilio signalo užrakinti negalima, reikia laukti, kol jis taps stipriausiu. Taigi praktiškai matuoklis vienu metu seka ir rodo tik vienos transporto priemonės greitį.

Radaras neturi neturi vaizdo kameros, tad suprantama, jog numeris nėra automatiškai atpažįstamas.

Pristatyme The Stalker Dual SL atrodo įspūdingiau, nes nes policijos automobilyje yra vaizdo kameros, monitorius ir įrašymo galimybė. Greičio matuoklis į monitorių perduoda informaciją: koks matuojamos objekto, bei patrulių greitis, ir kokia kryptimi matuojama. Tarkime F/S turėtų reikšti, jog  naudojama priekinė antena (front) ir greitis matuojamas ta pačia eismo kryptimi kaip ir juda automobilis (same).

Greičio matuokliai kurie gali sekti iki 32 automobilių ir fiksuoti kiekvieno numerius tikrai egzistuoja, tik jie būna stacionarūs, kadangi jie turi būti pakelti aukščiau, jog matytų daugiau transporto priemonių.

Šio galimybės tikrai atrodo įspūdingai. Šiuo metu Lietuvos keliuose esančiuose stacionariuose matuokliuose vienu metu fiksuojamas tik vienas automobilis. Tad jeigu į nuotrauką patenka du, ji keliauja į šiukšlyną. Tiesa Kaune planuojama statyti panašių galimybių matuoklį kaip rodoma vaizdo įrašuose.

  • Giedrius

    Tikrai idomus pastebejimas. Ar as teisingai supratau? Su salyga, jei operatorius nustate fiksuoti greiti priekyje ir ta pacia kryptimi judancius, tai tarkim vaziuojant kelyje su 3 juostom, pries tave 3 masinos virsija greiti ir uzfiksuos tik viena arciausiai esancia, o norint uzfiksuot kita pazeideja operatorius turi persirikiuoti ir priarteti/pavyti prie kito pazeidejo? O kiti, vaziuojantysi priesinga puse gali lekti, kad 180 ir nebus uzfiksuoti?
    Siaip ir video reportaze matosi, kad priesais vaziuojancios masinos greicio nefiksuoja, o fiksuoja tik vaziuojancias priesinga puse.
    Panasu, kad tas aparatas visiskas slamstas tada.

    • Taip, rodys tik tikriausiai arčiausiai esančio greitį. Ekrane galbūt rodys, kad yra automobilis su didžiausiu greičiu iš visų. Bet norint jo greitį sekti ir pateikti kaip įrodymą teks prie to automobilio priartėti, kad signalas būtų stipriausias.

      O į važiuojančius kita kryptimi radaras nesureaguos.

      Turbūt pagrindinis skirtumas nuo kitų mobilių greičio matuoklių, jog turi anteną ir automobilio gale.

css.php
Bear