Hyperloop Alpha

image

Tesla Motors generalinis direktorius, bei SpaceX įkūrėjas Elon Musk pristatė naujos kartos transporto Hyperloop Alpha  specifikacijas.

Hyperloop Alpha  sistemą sudaro žemo slėgio vamzdis, bei kapsulės su keleiviais, ar automobiliais. Kadangi oro slėgis vamzdyje prilygsta oro slėgiui 46 km aukštyje kapsulė judėdama 1220 km/h patirs mažą oro pasipriešinimą. Kapsulė kybos virš vamzdžio paviršiaus naudojant aukštesnio slėgio oro pagalves. Slėgi pagalvėms sukurs kapsulėje esantis oro kompresorius. Suspaustas oras taip pat bus paduodamas per kapsulės galą taip sukuriant 170 N traukos jėga ir kompensuojant aerodinaminį pasipriešinimą ir taip išlaikant pastovų kapsulės greitį tarp greitėjimų bei stabdymų.

image

Kapsulė bus greitinama bei stabdoma naudojant magnetinės indukcijos variklius. Greitinimui bei stabdymui nuo 480 – 1120 km/h bus reikalinga 52 MW galia, bei 4 kilometrų atkarpa. Pagreitis apribotas iki 1g, tam, kad keleiviai nejustų diskomforto. Ji bus imama iš akumuliatorių kurie bus pakraunami naudojant saulės baterijas. Paskaičiuota, jog ant vamzdžių paviršiaus yra užtektinai ploto sumontuoti tokį kiekį saulės baterijų kurių užtektų tiekti energiją visai linijai.

image

image

Štai koks būtų kapsulės greitis Los Andželo ir San Francisko.

Susidomėjusiems siūlau paskaityti pdf, bet techninių specifikacijų jame rasite ir kainų paskaičiavimus.

css.php
Bear